ASLI-SEFID
بهترین روکش چوبی ، چوب ترموود با قابلیت
ضد آب مناسب انواع فضا ها

بهترین متریال ترمو وود را از ما بخواهید ، بهترین متریال

بهترین جنس ، بهترین چوب با انواع رنگ ها و طرح ها

ASLI-SEFID

بهترین روکش چوبی ، چوب ترموود با قابلیت

ضد آب مناسب انواع فضا ها

بهترین متریال ترمو وود را از ما بخواهید ، بهترین متریال

بهترین جنس ، بهترین چوب با انواع رنگ ها و طرح ها

نصب و اجرای استخر و فضای مرطوب

پروژه های فضای مرطوب

یکی از دغدغه هایی که در انجام پروژه های فضای مرطوب وجود دارد، متریالی است که برای آن به کار می رود. در ساخت و ساز ویال و انواع خانه ها، استخر ها و مکان هایی هستند که رطوبت دارند.
برای پیاده سازی ایده های نو و مدرن، الزم است از متلایر چوب نیز استفاده شود.
در این موقعیت ها استفاده از ترموود در استخر و سونا پیشنهاد می شود. این چوب ها عموما از کاج و یا سرو ساخته می شوند. نکته مهم روندی است که برای تولید آن ها طی می شود.

مزایای استفاده از ترموود در استخر و سونا

این محصوالت را در دمای بسیار باال می گذارند و بعدبا رنگ ترموود نما، الیه های سطحی آن ها را می پوشانند. طی این مراحل مقاومت ترموود در برابر آب، حشرات، پوسیدگی و بسیاری از موارد دیگر افزایش پیدا کی کند. به همین دلیل از آن ها در انواع پروژه های فضای مرطوب استفاده می شود.
این چوب ها در ابعاد مختلف و رنگ های متفاوتی قابل سفارش هستند. در نتیجه تنوع بسیار بالایی دارند و در طراحی استخر کاربردی خواهند بود. شما می توانید آن ها را در هر ابعاد و طرحی به کار ببرید.
●این چوب ها نسبت به انواع دیگر از مقاومت باالتری برخوردار هستند و هیچ حشره ای هم به آن ها نفوذ نمی کند.
●به دلیل حرارت دهی باال در ساخت، در مقابل انواع قارچ، کپک و حشرات مقاومت زیادی دارند.
●ماندگاری آن ها باال بوده و می توانند تا مدت ها شکل اولیه خود را حفظ کنند.
●رنگ ترموود این چوب ها را در مقابل اشعه یو وی مقاوم می کند و می توانید از آن ها در انواع استخر های رو باز نیز استفاده کنید.
●ثبات رنگ و ثبات فرم نیز سبب می شود در طراحی استخر از آن ها بهره ببرید.

چرا باید از چوب ترموود برای ساخت استخر استفاده کنیم؟

ترموود در اصل نام روندی است که در آن الوار ها را در بخار حرارتی باال و بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی، آماده می کنند. نتیجه چوب هایی با رنگ تیره و بسیار زیبا هستند که در پروژه های مختلف به کار می روند. پروسه تولید آن ها سبب شده استفاده از ترموود در استخر و سونا به امری رایج تبدیل شود. همچنین قیمت چوب ترموود استخر هم بسیار به صرفه است.
این مکان ها هم رطوبت دارند و هم باید دمای زیادی را تحمل کنند. چوب های عادی و متلایر های دیگر، بعد از مدتی پوسیده شده و نمای اولیه خود را از دست می دهند. همچنین رنگ و فرم شان نیز تغییر می کند. این الوار ها بسیار سبک هستند و روند ساخت آن ها با محیط زیست سازگار است. ویژگی های مختلفی که این الوار دارند، آن ها را به گزینه ای مناسب برای ساخت و طراحی استخر تبدیل می کند.

Telegram
Print
Email
WhatsApp

فهرست مطالب