ASLI-SEFID
بهترین روکش چوبی ، چوب ترموود با قابلیت
ضد آب مناسب انواع فضا ها

بهترین متریال ترمو وود را از ما بخواهید ، بهترین متریال

بهترین جنس ، بهترین چوب با انواع رنگ ها و طرح ها

ASLI-SEFID

بهترین روکش چوبی ، چوب ترموود با قابلیت

ضد آب مناسب انواع فضا ها

بهترین متریال ترمو وود را از ما بخواهید ، بهترین متریال

بهترین جنس ، بهترین چوب با انواع رنگ ها و طرح ها

نصب و اجرای آلاچیق و پرگولا

پروژه های آلاچیق و پرگولا با ترموود

آالچیق ها تکمیل کننده فضا های باز و خانه های ویلایی هستند که به عنوان یک سرپناه موقت و محلی برای گردهمایی صمیمی محسوب می شوند.

بر اساس کاربرد و سازه ای که دارند، شامل انواع مختلفی می شوند. آلاچیق و پرگولا ترموود یکی از مدرن ترین و جذاب ترین نمونه هایی استکه برای زیبا سازی انواع فضا ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه تلفیقی از چوب و فلز بوده و در انواع فضا های باز قابل اجرا است.

در ساخت آالچیق چوبی ترموود از چوب هایی استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر رطوبت، انواع آب و هوا، قارچ و آفات دارد. این چوب ها به دلیل روند ساختی که طی می کنند، هم ماندگار هستند و هم زیبایی بی نظیری دارند.

ساخت پرگولا در ابعاد متنوعی با توجه به نیاز شما انجام می شود. فرم آن ها می تواند مربع، مستطیل، مثلث و دایره باشد. در اجرا ترموود در اقامتگاه شخصی، از المان هایی مانند گیاهان و گل های رونده، صندلی و مبلمان، پرده و حتی شیشه های دوجداره استفاده می شود. این مسئله به کارکرد و آب و هوای منطقه مورد نظر نیز ارتباط دارد.

در ساخت پرگوال باید به شرایط آب و هوایی، نوع صندلی ها و مبلمان استفاده شده، ابعاد و بسیاری از موارد دقت کرد. این نوع آلاچیق می تواند در مکان های مختلفی ساخته شود. برخی از این مکان ها عبارت اند از:
پارک ها
ورودی مکان های عمومی
استخر
ویال
ساختمان ها و برج های حیاط دار
روف گاردن
باغ

نمونه کار های ترموود

نمونه کار ها با ترموود را می توانید در اکثر مکان های عمومی ببینید. در ساخت آن هااز هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی کنند و ترکیب آن ها در فضای سبز بسیار زیبا است. در روند ساخت آن ها ابتدا مکان مورد نظر را تعیین کرده و بعد طراحی ظاهری و ابعاد آن را مشخص می کنند. همچنین نکات مهمی مانند آب و هوا را در نظر می گیرند.
سپس متلایر مورد استفاده در آن تهیه شده و بعد مراحل زدن پایه ها و محکم سازی کلی آن ها انجام می شود. در نهایت سقف مناسب نصب شده و پس از رنگ نهایی، جزئیاتی مانند صندلی ها و مبلمان مناسب در آن قرار می گیرند. پروژه های آالچیق و پرگوال با ترموود در شهر های مختلفی انجام می شوند و می توانند علاوه بر کارایی که دارند، جهت زیباسازی فضای شهری و یا امالک خصوصی نیز به کار بروند.

Telegram
Print
Email
WhatsApp

فهرست مطالب